Σε αυτές τις πρωτοφανείς περιόδους που διανύουμε, με άμεσο αντίκτυπο στο χώρο της Μαζικής Εστίασης, είμαστε δίπλα σας: εάν έχετε delivery/take-away ή τώρα πρόκειται να τα ενεργοποιήσετε, η McCain Food Solutions είναι εδώ, για να μοιραστεί συμβουλές και έξυπνες ιδέες που θα υποστηρίξουν τους Συνεργάτες της! Η κοινή μας αποστολή είναι να παρέχουμε στους καταναλωτές μας νόστιμες, τραγανές πατάτες, ανεξαρτήτως συνθηκών.
Σκέφτεστε να ξεκινήσετε υπηρεσία delivery;
Πλατφόρμες delivery καθώς και μεμονωμένες ιστοσελίδες εστιατορίων, έχουν εισαγάγει το delivery χωρίς επαφή, που περιλαμβάνει την δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής και την παράδοση των τροφίμων σε συγκεκριμένο σημείο ή στην πόρτα του πελάτη. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο μετάδοσης του ιού από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Πώς λειτουργεί η παράδοση χωρίς επαφή;
1. Ρωτήστε τον πελάτη σας εάν επιθυμεί την παράδοση χωρίς επαφή και που επιθυμεί να του αφήσετε το φαγητό
2. Ενημερώστε τον πελάτη όταν ο οδηγός delivery βρίσκεται κοντά, υπενθυμίζοντάς του ότι η παράδοση γίνεται χωρίς επαφή
3. Όταν φτάσει ο οδηγός, τοποθετήστε την παραγγελία έξω από την πόρτα ή σε επιλεγμένο ασφαλές μέρος
4. Ο οδηγός απομακρύνεται τουλάχιστον 1 μέτρο μακριά ή περιμένει κάπου κοντά μέχρι ο πελάτης να παραλάβει το πακέτο του
Πως να αξιοποιήσετε τον διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο του ανθρώπινου δυναμικού σας στην περίπτωση που η δουλειά της επιχείρησή σας έχει μειωθεί αισθητά –
Γνωρίζουμε ότι ως επιχειρηματίες έχετε σημαντικά σταθερά κόστη που αφορούν στο ανθρώπινο δυναμικό που εργάζεται στην επιχείρησή σας. Αυτοί οι πόροι δεν πάνε χαμένοι και μάλιστα μπορούν να αξιοποιηθούν προς όφελος της επιχείρησής σας, προκειμένου να βγει ενδυναμωμένη από τη δύσκολη αυτή περίοδο. Σας παραθέτουμε εδώ μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χειριστείτε αυτή την κατάσταση.
Χτίστε το μέλλον της επιχείρησής σας – δημιουργείστε νέες συνταγές, οργανώστε πιο εξελιγμένες εκπαιδεύσεις υπαλλήλων, κάντε έρευνα ανταγωνισμού
Δημιουργήστε ένα εξαιρετικό online περιεχόμενο – εμπλουτίστε το με δημιουργικές φωτογραφίες των συνταγών σας, γίνετε ενεργοί σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης και αναπτύξτε πρωτοβουλίες μάρκετινγκ
Ανανεώστε / Αναβαθμίστε την ιστοσελίδα σας – προγραμματίστε κάποιες εργασίες συντήρησής της
Εκπαιδεύστε την ομάδα σας – πραγματοποιήστε εκπαιδεύσεις σε μικρές ομάδες υπαλλήλων (παράδειγμα: με τη βοήθεια κάποιου chef δοκιμάστε νέες συνταγές), οργανώστε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν το προσωπικό σας
Ενδυναμώστε τη μπράντα σας – Εδραιώστε τη φήμη σας κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης περιόδου! Δώστε υπεραξία στους πελάτες σας: ανεβάστε συνταγές σας σε ένα blog ή κάντε ένα ζωντανό βίντεο στο Facebook, απαντώντας σε ερωτήσεις καταναλωτών
Καταλαβαίνουμε ότι είναι μία περίοδος μεγάλης δοκιμασίας για όλους μας και ότι στο χώρο της μαζικής εστίασης έχουν έρθει τα πάνω κάτω.
Παραμένουμε οι συνεργάτες σας σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, όπως ήμασταν και στις ευχάριστες!